logomist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar arkadaşlar benden para çıkmadı adam sana 50 tl vereyim konu aç dedi bende *********** olduğunu anladım istrediği konuyu onu dolandırmak için aldım onun 50 tl sini alıp konuyu silicektim ve dolandırıcıyı dolandırcaktım fakat şimdi konu açtım parayı atmadı amacım buydu yani
eğer para ıcın konu acıyorsanız hocam bu konuda sıkıntı yasarsınız dolandırma evrelerınde sız aracılıkdan yardım yataklıktan guzel para ve hapıs cezasına kadar gıdersınız bu yuzden bence bu konuda gırısımde bıle bulunmamanızı tavsıye ederıım