Biz sanırım bir kaç hafta önce atlattık bu virüsü.
Baş ağrısı, halsizlik ve kusma belirtimiz vardı.
Herkesi 1 gün yataktan kaldırmadı ama 2. günden sonra toplanmaya başladık.