Merhabalar,
Arkadaşlar seo paketlerinin %60'ı dışarıdan yapılıyor. %40 ı ise tanıtım yazısı, forum tanıtımı oluyor. mix, diigo, scoop.it tarzı ve buna benzer yüzlerce siteden çalışmalar yapılıyor. Yani sosyal imlemelerin siteye etkisi oluyor mu? %60'ı dışardan yapılan imlemeler için boşuna para ödemek yerine sadece blog, forum tanıtımı yaptırmak daha mı mantıklı?