_muzaffer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 3 yıldır kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yaşamadım. ama o kadar tekil hit im yok. Fakat vadettiklerinin hepsi veriliyor
Teşekkür ederim.
KingVenom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba 4 yıldır kullanıyorum düşük paketlerde sınırlama var diye biliyorum ben 26 euroluk paketi kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım
Teşekkür ederim. Sınırlamadan kastınız hangi kaynağı sınırlıyor? Trafik mi, CPU mu?
yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam, tam statik ise farklı projeler de değerlenebilir ama Contabo da gayet iş görüyor.
Faturalar düzenli ödendikçe genel olarak problem çıkmıyor, tabi yedekleme yapmak da faydalı olur ne olursa olsun.
En düşük paket (S) ile (M) arasında kaldık, sizce S paket yeterli olur mu? Tamamen statik bir site ve one page