Kafanızı dinleyin hocam. İşleriniz wp vs. üzerinden kişi ile görüşüyorsunuz site vs. üzerinden yönetmiyorsunuz. Gidin rahat rahat tatilinizi yapın bilgilendirmeyi yapmışsınız.
Bizim gibi site üzerinden işleri yöneten arkadaşların bu imkanı olmuyor. Ürün alınca teslimat isteniyor hep takip etmek gerekiyor. Tatile gitsek bile iş düşünüyoruz.
Haklısınız hocam bende tatilde sürekli iş düşündüm. Bir müşteri "cuma günü ödemenizi geçeceğim hocam meraklanmayın" dediğinde bende ona göre plan/hareket yaptım ama yine hüsran.
son kez yaz hocam dönüş olmaz ise şikayet açabilirsin. benim kanım bu yönde.
Nasıl bir mesaj yazayım sizce hocam?