Merhaba arkadaşlar,
Tatile gideceğim ama teslim edilecek işler var diye konum vardı;
bkz. Tatilden döndüm.
Alacağım müşterilere son attığım mesajlar görülmüş cevap; yok. Son görülmeleri de; yakınlarda. Bu kişiler buraya kayıtlı, şikayet konusu açmak istiyorum ama bir taraftan da dünya hali acaba başlarına bir şey mi geldi diye düşünüp duruyorum (
fazla iyi niyetliyim).
Tasarımlar, kodlamalar, yönetim paneli noktasına kadar yapıldı. Zaten müşterilerime canlı demo sunuyorum ve takip edebiliyorlar. Dosyalar teslim edilmedi ve daha sitelerine kurulmadı. Birinin mesajı; hafta bitmeden göndereceğim (geçtiğimiz cuma) hocam demişti. Şimdi bakıyorum mesajlar hala duruyor cevaplar yok, ödemelerim var.
Sizce ne yapmalıyım? Nasıl bir mesaj atmalıyım tekrar?