Merhaba arkadaşlar,
Tatile gideceğim ama teslim edilecek işler var diye konum vardı; bkz. Tatilden döndüm.
Alacağım müşterilere son attığım mesajlar görülmüş cevap; yok. Son görülmeleri de; yakınlarda. Bu kişiler buraya kayıtlı, şikayet konusu açmak istiyorum ama bir taraftan da dünya hali acaba başlarına bir şey mi geldi diye düşünüp duruyorum (fazla iyi niyetliyim).

Tasarımlar, kodlamalar, yönetim paneli noktasına kadar yapıldı. Zaten müşterilerime canlı demo sunuyorum ve takip edebiliyorlar. Dosyalar teslim edilmedi ve daha sitelerine kurulmadı. Birinin mesajı; hafta bitmeden göndereceğim (geçtiğimiz cuma) hocam demişti. Şimdi bakıyorum mesajlar hala duruyor cevaplar yok, ödemelerim var.

Sizce ne yapmalıyım? Nasıl bir mesaj atmalıyım tekrar?