2 ay önce Kalkan'a gittim. Annemin evi var, kalacak yer için para harcamama rağmen çok ciddi bir harcamam oldu. Bunun içinde yemek, mazot gibi şeyler var. Ütopik bir şey yapmama rağmen neredeyse gün başına 1k'ya yakın harcamam oldu. Bu harcamaların içinde ATV safari, yamaçparaşütü gibi keydi harcamalar yok. Sadece Ölüdeniz'e girerken verdiğin giriş ücreti tarzında giriş ödemeleri, şezlong ödemeleri, gezerken acıkınca yemek yemek, mazot gibi baya temel şeyler var. Saçmalığın dibi. Düşünün o zaman mazot 18₺ civarıydı, şimdi 30 ve sezon kapalıydı. Şimdi gitsem demekki neler olacak.