sedatakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba yurt dışı telefon satın aldım iphone kayıt ettirmek istiyorum ne kadar ücret çıkıyor bilgisi olan varmı
Arkadaşlar şimdilerde bu moda bilginiz olsun.
Geçici Kayıt. Mevzu şöyle ilerliyor. Bir kaç da tiyo vereyim sizde ona göre devam edin.
Malum iPhone'ların yeni nesillerinde 2 adet imei numarası bulunuyor. Ama asla imei çakma olmuyor.
1. imei Fiziki sim kart taktığımız bölüme ait.
2. imei ise Sanal Sim kart'a verilen imei.

Telefonu aldıktan sonra ilk imei'de kartınız ile kapanana 120 gün kadar kullanın. Sonra operatörünüze gidip eSim veya Sanal Simkart veya Dijital Sim (ismi değişiyor malum) karta geçmek istiyorum diyin.
Ve telefonunuzu bi 120 gün daha kullanın. Ne etti size? 240 Gün. Senenin yarısını doldurdunuz. Bundan sonra geçici kayıt yapan arkadaşlardan 4 aylık bir paket alarak yıl başına kadar geçirin.

Müjde...!!!
Her yıl sim kilidi yüzünden kapanan telefonlar. Yıl başında liste temizlendiği için tekrar kullanılmaya devam ediyor.
Tekrar bir döngü içine girip devam edin...