CALISKAN16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam bende yurtdışı iPhone almayı planlıyorum bir fark var mı acaba garanti dışında fark yok sanırım kayıt ücreti de 2700 küsürdü
Hocam valla bir fark yok yurt dışı garantiside mevcut 1 yıl kayıt dışında bir sorun yok ben memnunum tavsiye ederim bir fark yok