Bakın faiz arttırmamak iöin adım adım ekonomiyi bitiriyorlar.
Üretim ara malı ithalatı ile yapılıyor. İthalat dövizle yapılıyor.
Şirketler bankada dolar tutamayacaklarsa Türk Lirası korunmasız olduğu için parayı bozmak yerine ithal mal stoklarlar.
Ya da yurt dışında paravan şirket kurarlar ithalatlarını bu paravan şirket üzerinden yapıp dövizi paravan şirkete aktarırlar.
Yani bozdurmaya çalıştıkları döviz döviz yurt dışına sistem dışına kaçar.
Böyle kararlar yarın dövizi 20 kuruş düşürür ama ileride 20 lira arttırır.
Bilimi bırakıp din diyanete göre ülke yönetmenin bedelini ödüyoruz.
Bu politikalara oy veren tüm cahiller vebal altında.