Ekonomiyi takip eden arkadaşların da bileceği üzere 24 Haziranda Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu (BDDK) bir karar çıkardı. Bundan böyle şirketler kasasında 900.000 tutarı ve üzerinde döviz tuttuğu taktirde kredi kullanamayacak. Kısa vadede dövizi stabil seviyede tutmak için atılmış bir adım lakin uzun vadede özellikle ithalatın artması ve cari açığın yükselmesiyle dönülmez bir uçuruma doğru gidiyoruz sanırım. Bu konu hakkında görüşlerinizi merak ediyorum.