İlk değil ama ikincisinde 2 saat boyunca aralıklarla türbülansta gelmiştim. Sürekli sallantı ve gürültü. Neden bilmiyorum ama hiç korkmadım. Sonuçta aynı risk hayatımın her alanında var ve yapabileceğim bir şey yok.