telefonum nerede bilmiyorum dahi,yani resim atamıyorum.ama 2 saat önce uyandım,pogaça yaptım,çay demledim,yanına domates-salatalık alıp onu yiycem kısmetse.yalnız pogaça tam istedigim gibi olmadı.uykudan yeni uyandıgım için malzemelerin oranları birbirine girmiş

süt,yogurt,yag eksik atmışım ve kıvamı tam tutmadı.haliyle aklımdaki gibi olmadı...çok şükür yenecek halde ama onları olması gerektigi gibi atsam iyiydi.içime sinmesede yiycez mecbur