ben iş alırken 3 saatlik işe 24 saat sonra teslim ediyorum diyorum bu iki taraf için iyi hem yavaş hem emin yapıyorum hem testleri güzel yapıyorum bazen unuttuğum yerler oluyor aklıma geliyor bakıyorum