Arkadaşlara sorsanız iş öncesi ücreti talep ederler ücreti alırlar belirttikleri süre geçerse geçsin paralarını almışlar ve teslim edilmesi zor hale gelen bir hizmete dönüşüyor.

Belirtilen sürede teslim edemeyeceksen niye anlaşma yapıyorsun?
Anlaşma yaparken niye teslim edemeyeceğin bir süre veriyorsun?

hadi ikisini de geçtim niye bilgi vermiyorsun? işi yapanı bulmak zor, işi yapanı bulduktan sonra da yaptırmak zor gerçekten çok tuhaf bir insan modalleri var