Flarum forumunda ve burada ; konu açarak yada bana özelden yazarak soruyorsunuz. Flarum dosyalarını paylaşır mısın? Flarum dosyaları paylaşılıyordu.
Evet, ben de paylaşıyordum. Ama bu dosyalar ile SSH erişimi olmayan bir platforma Flarum kurmak önerilmiyor. Çünkü daha sonra siz işlemleri yapamıyorsunuz. Yaparsınız da onu yapacak bilginiz olsa zaten kurulum dosyalarını da siz oluşturursunuz.
Sonuca geleyim. Flarum dosyalarını istemeyin arkadaşlar. Flarum'u SSH erişiminiz yok ise kurmayın. Başka forum yazılımımı kalmadı. Yapmayın. Onlara yönelin.