aynı mesajı alıp duruyorum ilgilenme olmuyor.
Kanalınız telif hakkı ihlali nedeniyle kaldırılmışsa itirazınızı işleme almamız maalesef mümkün değildir. Lütfen daha fazla bilgi için YouTube Telif Hakkı Merkezi'ni ziyaret edin.
mesajını atıp duruyorlar,kısaca galiba herhangi bir şey değişmeyecek ve bu adamlar da böyle milleti dolandırmaya devam edicek yazık.
yani ben herkese strike atabilir miyim? bu nasıl saçmalık