Hakkı ise atmış olması gayet doğal. Para talep etmesi de mantıklı neden ücretsiz telifi kaldırsın ki? Siz nasıl ki atıp para kazanıyorsanız onlar da kazanmakta.
öncelikle shorts atıyorum yani bir para kazanımı olmuyor ve telif hakkı talebi eden birisi neden mail ve şifremi istesin eğer param yoksa mantıklı mı sizce bu?
edit:sahibi ile de kontakta bulundum discord sunucusundan %100 scammers,i don't throw any copyright dedi.