Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu ne saçma düşünce. İlçe belediyeleri denen bir şey var. Bu adamlar zaten ana belediyelere ve valilere çalışıyor. Saçmalıktan ibaret.
Olayı sadece belediye olarak düşünmeyeceksin. Araştırma hastaneleri, Üniversite hastanesi, Emniyet birimleri, Müdürlükler vs onlarca kurum var. Ufkunu biraz aç çok dar gidiyorsun. Saçma olan bir durum yok nüfusu çok olan il olur bu kanundur yıllarca da böyle oldu.