Orun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli hocam ben de ybs 2. sınıfa geçtim. Tavsiyelerinizi zevkle dinleyebilirim 😊

Hayırlı uğurlu olsun değerli hocam
@ybsblog hesabında 4 yıldır ybs öğrencilerine yönelik içerim oluştuıtpyurım incelerseniz faydası olacaktır