Böyle absürt şeyler bizim başımıza da geldi, kaç defa dedeme bakiye yükledim anında sıfırlandı, hatta paket tanımlıydı yenilenmemiş bile, müşteri hizmetleri sıkıntılı.
çıkmak lazım bu hattan eskisi gibi değil.
Tüketici haklarına şikayette bulunmalısınız kesinlikle