Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam
Konuyu alaya alacak bir durum göremiyorum ben nedense hocam. BimCell kullanan kişilerin dikkatli olmasnı araştırması için açtım konuyu
Resmen max. İQ seviyeniz ile yazmak için yazmışsınız konuya :)