Merhaba arkadaşlar Bim ve BimCell son dönemlerde şüpheli hareketlerde bulunmaya başladı
1. Son 1 aydır BimCell müşteri hizmetleri çağrı merkezi yok yani tamamen yok ulaşılmıyor onu geçtim çağrı düşmüyor bile 444 1 551
2. Bim müşteri hizmetleri çağrı merkezi ise sadece 15 saniyelik konuşma ile; web sitemizden forum doldurabilirsiniz diyip çağrıyı sonlandırıyor
Gelelim şikayet ve iletişim formuna yaklaşık 2 hafta önce göndermişim gelen giden yok
Ve Şikayetvar gibi şikayet platformları dolmuş taşmış BimCell şikayetleriyle binlerce mağdur var
Para yükleyip hesabına geçmeyen veya kredi kartından istem dışı para çekilme veya paketlerin fiyatı düşük gösterilip otomatik ödeme ile katı katına para çekilme gibi vs. Vs.
Dikkatli olun! Birşeyler oluyor Bim içerisinde
Gelelim benim konuma
İnternet sitelerine 45₺ yazmışlar paket için ve bende 50₺ yükleme yaptım bakiyeme eklendi sorun yok
Paket için satın al diyorum paket satın alındı diyor ama gelen giden yok bakiye de duruyor neyse bunda da sorun yok.
Bimcell 10GB yazıp 4551 e gönderdim gelen mesaj şaka gibi 😂 45₺ yazan paket olmuş sana 79₺ ve sitede 45₺ yazıyor resmen sazan avı...
Bende o sazanlardan birisi incelemek isteyen girip bakabilir resmen bu şekilde
Görüldüğü üzere 10GB 45₺ ve bende buna dayanarak yükleme yaptım
Ama gelen mesaja bakın birde
Bu resmen suçtur soygundur.
Bu konu hakkında bunlara ne yapabilirim nerelere şikayet edebilirim ? zaten hiçbir yerden ulaşılmıyor böyleleri kafasına göre haksız kazanç elde edemez hakları yok.