selam arkadaşlar TR VDS Aldım .

giriş yaptım .

ipnedir.com da hong kong interneti çıkıyor. ekte







Firma ısrarla TÜRK lokasyon diyor. bana kabininin resmini atıyor.



sizce arkadaşın demek istdigi nedir