GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Uzunca bir süre geçimini R10'da seslendirme hizmeti ve beat satışı ile sağlayan Uzi, vefa bir semt adı değildir demiş.

Helal olsun, Neşet Ertaş'tan sonra gördüğüm en güzel ahlaklı sanatçı.
Kimsenin ahlâkını sorgulayacak pozisyonda değilim ama Neşet Ertaş'tan sonra da Uzi gelmez be hocam.