Bilerek yapılıyor bence. Yoksa herkes de aynı muhabbet olmaması lazım
Bunu bilerek yaptığını düşündüğüm akraba komşular vardı. Çok şükür onlardan uzaklaştık. Ancak bu konuda bahsettiğim, bu tür olumsuz ihtimaller vermeyeceğim insanlar.
Bir keresinde de ben kendim akrabamın evinde bulaşık yıkarken tabak kırdım.