adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki gerçekten gelmedi ? bu şekilde terslemek hoş mu.İnsanda iyilik yapma isteği bırakmıyorsunuz .d
Hocam sanki bana arkadaş cidden teşekkür etmiş gibi geldi ama