takipvebegeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağlantısı yoktu hocam kayıt almıyorduk. O yüzden kimseyi rahatsız eden bir durum oluşmadı ama rakip şikayeti işte
Ah be, üzücü öyleyse...