Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden usom yedi?
fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usom nedir? usom banı nasıl yenir üstad, bu soruları açıklayabilir misin?
Holiqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam açılma ihtimali her zaman vardır ama süreç çok uzayacağını düşünüyorum. Daha önce böyle bir şey tecrübe etmedim fakat Cimer'e durumu açıklamak belki süreci kolaylaştırabilir.
mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz çok çabalamanız gerekir. Kanıtlarla gelirseniz kaldırılabilir öteki türlü imkansız gibi bir durum.
USOM: Ulusal siber olaylara müdahale merkezi. Sitede oturum süresini ve oturum başına sayfayı arttırmak için şifre soruyormuşuz gibi gösterdiğimiz bir kısım vardı. Çoğu kişi giriş yapınca bir şeyler alıcağını sanıyor ya bizim sektörde o olay. CİMER'e de yazdım bu arada USOM'u da aradaım 2-3 defa net bir yanıt gelmedi. Pek umursamıyorlar açıkçası. Yeni site deniyoruz artık allah kerim