Yorumlara bakıyorum da gerçekten de insanların fikrine,yaşantısına ve giyimine saygısı kalmamış. Özgürlüğü savunduğunu iddia edenlerin bazıları, kendi gibi düşünmeyenleri aşağılıyor hatta vatan hainliğiyle suçluyor. Ben hiçbir tarikatın içinde bulunmadım ama bulunanları da hemen eleştirmiyorum. fetö gibi devleti ele geçirmeye çalışmadıkça benim için sorun yok. Kim nasıl istiyorsa neye inanıyorsa öyle yaşasın. Devletime veya insanlara zarar vermiyorsa bir şey demek düşmez. fetö'nün en büyük zararı devletten çok dine oldu bence. Ben de bu ülke için hizmet ediyorum ve çoğu kurum görev yapacak personel olarak genel olarak toparlandı ama dine verdiği zararın toparlayacağını hiç düşünmüyorum. Üniversitede bir hocamın sevdiğim bir sözü var. "Ülkenin %40'ı sağcı cahil, %40'ı solcu cahil. Bir kısmı İslam'ı, bir kısmı da Atatürk'ü doğru anlamıyor veya anlamak istemiyor."

Yorum yapmadan önce herkesin Özgürlük Nedir? okumasını rica ediyorum.