sellimenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok değişik bir panik ve ego içerisindesiniz. Haklı durumda iken tepki çekersiniz bu şekilde. Sizi tanımıyorum, ne kartına sahip olduğunuz da konu ile bir ilgi bulundurmuyor. Yanlış bir işlem olduğunda size bildirilir, konu kapandığında sebebi yazar, ceza aldığınızda nedendir ne değildir yazar. Eğer yanlışlık olduğu düşünülüyorsa yetkili bir arkadaş ile iletişime geçilir, kendisi de size durumu izah eder.
neyse yazmak istemiyorum güzel anlatımından dolayı teşekkür ediyorum konuyu bir kezda siliniz plase