Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baktınız mı acaba benim ticari puğanıma bir tane eksik yazan var mı ben ticaretim de iyiyim ve her ticarretimi de bir çoğuna yazdırmadım
Çok değişik bir panik ve ego içerisindesiniz. Haklı durumda iken tepki çekersiniz bu şekilde. Sizi tanımıyorum, ne kartına sahip olduğunuz da konu ile bir ilgi bulundurmuyor. Yanlış bir işlem olduğunda size bildirilir, konu kapandığında sebebi yazar, ceza aldığınızda nedendir ne değildir yazar. Eğer yanlışlık olduğu düşünülüyorsa yetkili bir arkadaş ile iletişime geçilir, kendisi de size durumu izah eder.