Hocam tabi ki kiralık araba diye hor kullanmamız gerekmiyor ama küçük bi hasarada 30 milyar fiyat çıkarmak biraz akıl mantık işi değil ama ne de olsa filo şirketi her türlü servis fiyatı çıkarır