keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tarayıcı değiştirmek çözüm olabilir mi
Hocam 7 tarayıcı açmam gerekiyor botu başlatırken ve bot içinde bazı ayarlar yapmam gerekiyor bu da 2 saatte bir yaklaşık 15 dakikamı alıyor ve 2 saatte bir pcye erişimim olmasını gerektiriyor bu dertten kurtulmak istiyorum.