deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok herkes eşit olacak
Yok herkes istediği gibi yaşayacak
Yok kimse kimseye karışmicak... ZART ZURT!

bu mu sizin insanların görüşlerine olan saygınız? Tarikat ehli olanlar sizin görüşlerinize tırnak ucu kadar değinse hemen hortluyorsunuz! Ama sizin ağzınızdan çıkanı kulağınız duymuyor! Bumu karşı kesime SAYGI?
Ya Hu güzel dostum medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar, hele hele bunların medeniyeti azgın bi canavar. Bunların her şeyi tek yönlü, ikircikli ve adaletsiz!
Özgürlük onlar içinse özgürlüktür, değilse böyledir.
Kendi sapkın fikirli dostları taksime, sağa sola çıkıp, abuk sabuk İslam'a sövse o zaman özgürlük derler ama başka birisi çıkıp kendi değerlerinde 1-2 kelime etse anında toplanır saldırırlar, çünkü onlar tek millettir, unutma!