Bildiğim kadarıyla aracı adınıza faturalı, en fazla 300 kilometrede ve ya sıfır aldığınız sürece galerici ile anlaşmanıza da gerek yok. Aracın alışını faturalı alıp nakliyatını yaptırıp vergisini ödedikten sonra gümrükten çekebilirsiniz.

Edit: Mümkünse daha önce araç ithalatı yapmış bir gümrük müşaviri ile çalışın, üç kuruş aşağısına yapmak isteyip bu konuda hiç bilgisi olmayanlar olabiliyor. Sonra başınız ağrımasın.