Merhaba,
O kadar zaman oldu ki iki burnumla rahat bir şekil de nefes aldığımı hatırlamıyorum, alıyorsam bile yarım yamalak alıyorumdur. Sabah kalktığım zaman burun akıntısı, göz yaşarması, burun için grip belirtiler, hapşırık, burun kaşıntısı gibi sorunlar ortaya çıkıyor bunlar 2-3 sonra geçiyor ve gün içerisin de ara ara ortaya çıkıyor neredeyse her gün! Bu tarz sorunu olanlar var mı var ise neler yaptılar?