Merhaba arkadaşlar, bulunduğum bölgeye fiber altyapı çalışmaları ocak ayında başlamıştı. Türknet ekipleri mahalle mahalle siyah kabloları binalara getiriyordu. Şubat ayında bizim sokağın başına toplu kabloları duvara asılı bıraktılar. Ondan sonra uğramadılar sokağa. O zaman sorduğum da 1 aya binalara çekim olur hatlar açılır demişlerdi. Türknetdestek ile bu konuyu baya konuştum biran önce hat gelsin binaya diye ama gelişme olmadı hiç. Bizim sokağın üst sokaklarına binalara kutu vs koyuldu ama bizim sokakta hiç bir binaya kutu koymadılar hala. Geçen gün hala aynı şekilde olmak üzere adresimin altyapı sorgulamasını yaptım sitesin de altyapım 1000 mbps gigafiber çıkıyor. Ama binada ne kablo var ne kutu var sokağın başında kablolar duruyor öyle. Bu durumu desteğe söylüyorum ekiplere söylüyorum diyor ama bir yol katedemedik.
Sizce bu durumda nereye başvuru yapsak bir yol alabiliriz? Üst sokaktakiler fiber kullanıyor. Bizim durumda olan sokaklarda var sanırım.