Keşke soruları yazsaydınız , bilen cevaplardı.
Biz inşaat mühendisliği bölümündeydik makinede yanlış hatırlamıyorsam farklı konular işleniyordu diye hatırlıyorum. Sizin bölüm nedir ?
2 yıl da ben geçememiştim 😂