Pak Icerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günde 3 yaksa sanırım şuan litresi 27 tl. 81 tl gibi rakam yapıyor. Çok para vazgeçtim
bisiklet en güzeli yada tabanvay