Fiyatı baya piyasa altında saldım bir iki teklif geldi sonra ortalık toz duman
Cihaz gerçekten piyasa koşulları altında veriyorum ama nedense alıcı yok. (14k dan bahsediyorum)
Burada mevzu cihazın ederi altında satılması değilki. Asıl mevzu, genel olarak halkta para olmaması.