Fiyatı baya piyasa altında saldım bir iki teklif geldi sonra ortalık toz duman
Pahalı olduğu için olabilir mi? Zaten halkın alım gücü yok. Ben o yüzden olduğunu sanıyorum.
Cihaz gerçekten piyasa koşulları altında veriyorum ama nedense alıcı yok. (14k dan bahsediyorum)