Hocam kusura bakmayın ama hep mi böyleydiniz ya da dikkat çekmek için mi bunu yapıyorsunuz? Ne kadar boş konu varsa sizden çıkıyor. Webmaster forumu burası Allah aşkına ya, arkadaş Whatsapp grubu ya da frmtr, kızlarsoruyor falan değil. Sanırım arkadaşınız vs yok.
Hocam kusura bakmayında size 24 günlük buradasınız. Konuyu açan hocam belki burayı daha aktif ve istediklerini paylaşıyor. Siz neden sorun ettiniz? Burada herkes özgür, zarar olmazsa istediği konuyu açabilir.