ben verdiğiniz cevapta "aynen kardeşim bi akıllı sensin" anlamı gördüm , eğer bu anlamın dışında bir anlamda cevap vermiş olsaydınız "kusura bakma o anlamda yamadım" diye cümleye girip kendinizi daha iyi ifade ederdiniz
Kusura bakma hocam . Ben gercek anlamda yazdım ama Sen yanlıs anladım . Yanlıs anladıgın ıcın senden ozur dılıyorum . Tekrardan tesekkur ederım .