adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki gerçekten gemedi ? bu şekilde terslemek hoş mu.İnsanda iyilik yapma isteği bırakmıyorsunuz .d

Ne terslemesı hocam ? İnsanlara guzelce tesekkur etme hevesı bırakmıyorsunuz .d Guzelce aklıma gelmedıgını soyleyıp tesekkur ettım daha ne dememı bekledınız acaba ?