KOSGEB kuruluş desteği diyorsanız almayın. Fazlasıyla devlet sizden o parayı alır.

5.000tl alacağım diye

Şirketi kapatamıyorsunuz. + Ek olarak sigortalı bir işte çalışamazsınız.

Yani 1 yıl genç girişimci ödedi bağkurunu geri kalan yıllar bağkur size kalıyor. Bağkur pirimine bakıp hesap yapın ne kadar zarar ediyorsunuz.

KOSGEB Almadan genç girişimci desteği yararlanın