KOSGEB kuruluş desteği diyorsanız almayın. Fazlasıyla devlet sizden o parayı alır.
5.000tl alacağım diye
Şirketi kapatamıyorsunuz. + Ek olarak sigortalı bir işte çalışamazsınız.
Yani 1 yıl genç girişimci ödedi bağkurunu geri kalan yıllar bağkur size kalıyor. Bağkur pirimine bakıp hesap yapın ne kadar zarar ediyorsunuz.
KOSGEB Almadan genç girişimci desteği yararlanın