Merhabalar.
Parayı gönderirken açıklama kısmına ilgili tazminat davasının dosya numarasını yazdıysanız karşı tarafa bu ödeme gitmiş kabul edilir. Size karşı icra takibi başlatılırsa borcu ödediğinize dair dekontları dosyaya sunarak itiraz borca itiraz edin. Alacaklı vekilinin kötü niyetle takip başlattığını da dilekçede belirtin. Ayrıca eğer mümkünse mahkeme kararının kesinleştiği tarihten itibaren sizin parayı hesaba yatırdığınız güne kadar faizi de hesaplayıp gönderin. Zaten ödenmiş bir borcu icraya konu etmek ciddi sıkıntılar doğurabilir karşı taraf için. İade etse bile art niyet ile olaydan çıkabilirsiniz. Fakat en önemli konu dekontun açıklamasında dosya numarası yazması ve icra takibine zamanında itiraz etmeniz. Geçmiş olsun.
İyi forumlar