ben 11-15 yaşlarındakken aynısının kırmızısını ama daha çok balık yumurtasına benzer olanını çok fazla iti bir kaya olarka görmüştüm.o zamanalr önemsemedim ve o kaya çpok gizli bir yerdeydi ve karayoluna gitti. neydi bilmiyordum .şimdi olsa para edermiydi acep