Merhaba,
Babam 25 yıla yakındır memur, son kıdemde ve yeşil pasaport hakkı var. Yakın zamanda yurtdışına çıkmayı düşünüyorum ben de yeşil pasaport alıp. Fakat alanlar varsa iki sorum olacak.
- Babam pasaport almadan ben başvuru yapabilir miyim, yoksa benim almam için babamın da mı pasaport alması gerekiyor?
- Ücret olarak toplamda ne kadar ödediniz, kaç yıllık çıkarttınız?
Bilgisi olanlar sorumu cevaplarsa çok makbule geçer. Teşekkürler.
İlk soruyu bilmiyorum ama 2. soruyu hocam 5 senelik 1k'ya çıkarttık.