Merhaba,
Babam 25 yıla yakındır memur, son kıdemde ve yeşil pasaport hakkı var. Yakın zamanda yurtdışına çıkmayı düşünüyorum ben de yeşil pasaport alıp. Fakat alanlar varsa iki sorum olacak.
- Babam pasaport almadan ben başvuru yapabilir miyim, yoksa benim almam için babamın da mı pasaport alması gerekiyor?
- Ücret olarak toplamda ne kadar ödediniz, kaç yıllık çıkarttınız?
Bilgisi olanlar sorumu cevaplarsa çok makbule geçer. Teşekkürler.
Merhaba,
En doğru bilgi için Nüfus Müdürlüğü'nü aradım. Benim yalnızca 225 TL defter bedelini ödemem gerekiyormuş. Sadece kendim için de pasaport çıkarttırabiliyormuşum.