Merhaba,

Babam 25 yıla yakındır memur, son kıdemde ve yeşil pasaport hakkı var. Yakın zamanda yurtdışına çıkmayı düşünüyorum ben de yeşil pasaport alıp. Fakat alanlar varsa iki sorum olacak.
  • Babam pasaport almadan ben başvuru yapabilir miyim, yoksa benim almam için babamın da mı pasaport alması gerekiyor?
  • Ücret olarak toplamda ne kadar ödediniz, kaç yıllık çıkarttınız?
Bilgisi olanlar sorumu cevaplarsa çok makbule geçer. Teşekkürler.

Dorukz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
En doğru bilgi için Nüfus Müdürlüğü'nü aradım. Benim yalnızca 225 TL defter bedelini ödemem gerekiyormuş. Sadece kendim için de pasaport çıkarttırabiliyormuşum.